miercuri, 30 martie 2011

Ce am mai facut in ultima vreme...

 Primele cuvinte pe care le-am zis au fost "bau", ca ma tot innebunea tati seara de seara cand se juca cu mine. Apoi mai zic "mama" cand sint maraita, tati e gelos ca l-am strigat doar o data.
 Printre altele, am cazut din pat. De 2 ori. Cum s-a intors mami cu spatele, cum si eu hop dupa ea. Pai sa nu vad eu unde pleaca?!
Tin sa va anunt ca stau bine-bine in fund, mananc aproape tot ce imi da mami, dar uneori ii mai arat cine e seful in casa. Dau trezirea zilnic la ora 7.00... sau 8 mai nou, ca s-a dat ora. Merg la plimbare in fiecare zi, daca nu ploua sau e foarte frig, si o insotesc pe mami la cumparaturi chiar si in hypermarketuri si in rest ma joc. Cel mai mult imi place papusa Barbie.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu