miercuri, 8 iunie 2011

A venit vara !

 Si abia astept sa plecam undeva. Poate in apropierea zilei de nastere a lu' mami... sau a lu' tati, ca sint amandoi nascuti in aceeasi luna. Iar eu luna asta fac 9 luni. Exact cat am stat in burtica. Destinatiile propuse sint fie Sinaia ( si urcare cu telescaunul) sau Slanic si plaja ca sa ne obisnuim pentru adevaratul concediu.
 Despre mine, ce sa va mai spun? Stau bine-bine in picioare, daca vreau, nu ma mai tin cu manutele de pat ci ma sprijin cu burtica. Mainile le folosesc pentru a da jos obiectele din jur. Imi place sa ma cocot pe unde pot, si parca-parca as incerca sa merg singurica. Deocamdata nu sint sigura. Mami e intotdeauna in spatele meu ca atunci cand cad sa nu ma lovesc de ceva. Imi place ca ma lasa sa fac cam ce vreau eu si sint rasfatata mult. Dar si eu ii rasplatesc cu un zambet in care imi arat gingiile. Deocamdata niciun dintisor.
 Si, dupa cum vedeti, am schimbat poza principala ... doar a venit vara !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu