joi, 26 aprilie 2012

23.04.2012 !

 M-am gandit ca am dormit destul timp de 3, respectiv de 2 ori pe zi asa ca de luni, 23.04.2012, am spus STOP celui de-al doilea somn pe zi. De obicei dormeam la pranz in jurul orei 12.00 si pe la 17, dar de cand am inceput sa merg la Sala Sporturilor cu mami si tati, mi-am decalat programul. Dorm o singura data, de pe la 1.30. Mami trebuie sa se obisnuiasca cu mine si cu noul program.
 Si tot de luni m-am gandit ca beau prea mult lapte Milupa pe zi, asa ca dimineata mananc altceva. Iaurturi, tartine unse cu ... ceva, mamaliga cu branza.
 Mai am si 3 dintisori in asteptare, unul e gata-gata restul urmeaza cat de curand. Muuuulte schimbari.
 La vorbit imi dau drumul din ce in ce mai bine, cam de la sfarsitul lunii a 18 a nu imi mai tace gurita prin casa. Toata ziua ii strig pe mama si pe tata prin casa, ii ascult si repet cuvinte dupa ei, unele mai corecte, altele partiale.
 Voi?

Un comentariu:

  1. Da Emilia..suntem fetite mari..dar ce sa zic..mama ta a fost foarte fericita ca ai dormit de doua ori pe zi pana acum.. a mea nu mai stie ce inseamna sa dorm eu de doua ori de pe la 10 luni. mie nu-mi place somnul deloc..nu-i inteleg pe bebelusii aia care dorm toata ziua. pierd toata distractia. am facut si eu ceva schimbari majore luna asta. cea mai importanta, care nu-mi place deloc, e ca a trebuit sa renunt la suzeta. foarte urat.. ca sa ma razbun am vrut sa renunt si la putinul somn pe care il dorm in timpul zilei, dar nu mi-a mers.. mami a descoperit pe youtube niste muzica cu care ma face sa adorm. eu am renuntat de tot la laptele praf..acum biau lapte adevarat. mama mi-a spus ca vine direct de la vacuta. si sa stii ca e tare bun. beau o sticla plina. parca imi place mai mult ca laptele praf.
    In rest, si eu vbesc toata ziua, si mai ales cant.. imi place tare mult sa cant.
    Iti doresc o duminica frumoasa si o zi distractiva de 1 Mai!

    Cu drag, Dorothea

    RăspundețiȘtergere