marți, 9 august 2011

Impresii de la mare.

Buna dimineata,

Dupa cum stiti, am fost plecata cu mami si tati 2 saptamani la mare. La Mamaia. Am revenit de vreo 2 zile si in sfarsit am gasit timp si pentru blog.
Ce sa va spun, mi-au placut foarte mult luminile din Ssatul de Vacanta, insa muzica era mult prea tare data, mi-a placut agitatia de acolo iar cu apa m-am obisnuit cam a 2a zi. Nu imi placeau valurile la inceput dar ma ajuta tati sa le "sar".
 La masa mancam ce mancau si mami si tati, mancarea era foarte buna. Am vrut sa gust din nesscaffe frappe-ul lui mami si cu ocazia asta am invatat sa trag din pai. Mai mancam toppingul de pe gogosi ( stiu ca nu e voie, dar era buuun), pufuleti, iaurturi, fructe si am invatat, de asemenea, sa beau apa din sticla.
 Prietenoasa cum sint, m-au indragit toti de pe plaja, o familie mi-a dat chiar 10 ron si la sfarsitul sejurului mi-a cumparat hainute multe. Poze gasiti pe FB, ca de obicei.
 Voi unde ati plecat in vacanta ?





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu